torsdag 9 juli 2009

Tillbaka i barnvagnsträsket

En påse marschmallows och barnvagns-surfande på nätet. Eftersom jag varit barnvagnsgalen sen lågstadiet trodde jag verkligen att jag skulle hitta den bästa barnvagnen genom tiderna. Men nä. Inte så att vi har helt fel vagn, men jag vill åt den där perfekta vagnen. Finns den? En lätt, smidig, svart, snygg rackare som är liten ihopfälld. Den ska gärna vara stabil, gå fint i snö och på elljusspår och vara bakåtvänd. Hm. För någon timme sedan trodde jag att jakten var över. Att det skulle bli en UJ. Men, men... Fortsättning följer.

Grannfejden tjatar vidare på TV3, jag orkar inte lyfta på arslet och stänga av. Bebis sover. Det är bara han och jag hemma. Ingen man, inga hundar. Jag fryser och längtar till sängen. I natt ska jag sno B:s täcke också. Åh, vad skönt det blir att sova. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar