fredag 13 februari 2009

Det här är livet!

Hur mycket jag än gillar att ge järnet, känna mig lite viktig, höra till något, dvs. jobba - så är det här livet! Älskar att vara ledig med min son just nu! I början av mammaledigheten led jag av jobbabstinens och var tokrastlös. Nu är jag botad.

I dag har vi varit och duschat hos gossens plastfarfar. Vi har nämligen ingen dusch just nu pga. vattenskada. Därefter lunch med ett gäng nya kompisar med bebisar. Så roligt och inspirerande att träffa nya människor! Efter en god lunch med kaffe & tårta till efterrätt, packade vi in bebisarna i vagnarna och tog en promenad till Små Monsters, igen. Skäms när jag går in där för jag vet inte vilken gång i ordningen... Nå väl, några nya fynd blev det. Sedan gjorde vi marknaden.

Nu: oxfilé, ett glas rött och en semla.

Det här är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar