tisdag 28 april 2009

Bakslag

Så kom det berömda bakslaget. Gossen sov i en stöt till kl 03.00. Sen bök och stök och gap. Kl. 05.00 gav jag upp och gav honom tissen. Samtidigt som en nöjd kille äter glupskt muttrar hans far: "Imorgon natt sover du på soffan". Så nu vet ni var jag våndas inatt.

Gårdagen var, bortsett från natten, underbar. Olof på ett strålande humör efter en lång lunchvila. Under den hann jag med både mammalunch, bebismys och mammakaffe. Perfekt. Älskade skruttiplutti. Nu sover han och jag funderar på om vi hinner till presskonferens kl 10. Bäst att hasa sig ur morgonrocken först och främst. Sen kaffe, kaffe.

2 kommentarer:

  1. jag verkligen älskar din blogg. Du får mig på så bra humör och ett gott skratt! Kramen / Anna Oja

    SvaraRadera
  2. Åh, vad glad jag blir =)! Älskar din med, så kul att följa er!! Kram från oss. Psst, vi måste ses snart ;)

    SvaraRadera